Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Susanne - 26 mars 2009 19:27

Nu känns det som att bebisen börjar närma sig. Enligt mina vänner så har magen nu sjunkit och det har den nog gjort. Jag känner ett så obehagligt tryck neråt med jämna mellanrum nu, det känns verkligen som att bebisen sjunker ner i mitt bäcken. Ont gör det, kan bara fantisera om hur det kommer kännas sen. Men med handen på hjärtat så är jag inte så orolig över det än. Jag längtar fortfarande till förlossningen och ser fram emot det med spänning. :)


Just nu stryker min kära sambo bebisens nya sängkläder. :) Jag själv ska snart börja göra klart på skötbordet och även i badrummet. Sen är det mesta fixat. Vi ska komma iväg och köpa en bilbarnstol också inom en snar framtid. Det är ju ändå bara ca 4 veckor kvar nu. :)


Nej nu ska jag försöka koncentrera mig på att skriva lite skolarbeten. Det går bra i dessa kurser än så länge tycker jag. Fick VG på min inlämning och det är ju bra eftersom VG är det högsta betyg vi kan få. Läraren sa idag att om jag fortsätter så här så blir det antagligen ett VG i psykiatrikursen. Tjoho. :)


Ha en bra kväll!


Ovido - Quiz & Flashcards