Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Susanne - 22 mars 2009 19:47

Jag börjar bli hustokig!

Idag var jag och Lucas på visning av ett hus här i Staffanstorp, det skulle hyras ut. Huset behövde verkligen piffas upp men annars var det helt ok. Dock så var det alldeles för dyrt.. Tyvärr.. Det kliar i fingrarna på mig nu, jag vill verkligen flytta.

För min del så skulle jag lätt kunna flytta i princip vart som helst. I trakterna där Lucas brors familj bor är det mycket billigare än vad det är här. Och jag skulle säkerligen kunna trivas där lika bra som här. Problemet är bara att min kära sambo har för sig att han inte skulle trivas där. Kanske man ska åka upp till hans brors familj och sen bege sig ut på en liten tur där i områdena runt om. Då får Lucas se hur det ser ut och kanske känner han annorlunda då. Hoppas kan man ju alltid. ;)

Annars så skulle jag som sagt kunna tänka mig någon annanstans. Det är dock inte så lätt detta här. Nu har jag kollat på hemnet och blocket på alla möjliga former av boende och överallt.

Hustokig helt enkel! :D


Nu är det början på v 35, alltså bara fem veckor tills storken beräknas anlända. Spännande!


Ha en bra kväll! Jag själv kommer drömma vidare om ett annat boende. :)

Ovido - Quiz & Flashcards