Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Susanne - 8 mars 2009 22:07

Denna helgen har Lucas och jag varit uppe hos Alexandra och Jimmy. Det har varit en i allmänhet bra helg.


I fredags gick vi upp tidigt, redan kl 5! Det ni, trodde ni inte att jag kunde göra va? :P Men så är det. Vi gick upp och jag åt frukost innan vi begav oss. Vid 6 tiden körde vi mot Ullared. För en gångs skull så hade jag tur och det var inte fullt av folk. Vi kunde i lugn och ro gå runt i affärerna och köpa det vi skulle ha, det blev en del.. Jag lägger upp lite bilder sen när jag har fotat allt. Vi blev nöjda med inköpen i alla fall och körde sedan vidare till Alexandra & Jimmy.

Vi åkte allihopa tillsammans till Borås för att kolla i lite affärer där. Det blev en sväng inom Halens och sedan till djuraffären, dem skulle köpa mat till sin orm. Sen hamnade vi hos tatueraren som fyllde i Lucas tatuering. När vi sedan var klara i Borås körde vi tillbaka till Dalum. Där väntade deras lilla katt, jag är superallergisk mot katter men det gick bra ändå. Hans heter katten. :)

På kvällen gjorde vi inte överdrivet mycket. Jag och Lucas fick sedan sova i deras sovrum i källaren, katten sover nämligen inte där nere. Det var svinkallt!!


Lördagen blev ganska lugn. Vi käkade frukost vid 12 tiden och sedan åkte vi till Lager 157. Där handlade vi lite kläder till oss själv, lägger upp bilder på det också sen.

Vi tog det sedan lugnt och kollade på en film, Seven Pounds. Den var faktiskt bra, man måste bara orka se den till slutet.


Idag så fick vi ännu en sovmorgon med frukost kl 12. Därefter skulle pojkarna ut och leka tyckte dem. Det snöade där uppe idag så då kunde dem ju ut och köra med Jimmys "lekbil". Det slutade med att dem krockade i skogen... Som tur var skadade dem inte sig men bilen var inte vacker..


Nu är vi tillbaka i Skåne och det är varmt här! Jisses vilken skillnad, vi vaknade upp till snö och nu ser vi inte en snöflinga..

Imorrn är det skola så det får bli sängen nu!

Ha det bra!


Lucas och Hans vilar lite.



Bilen efter att pojkarna hade lekt...


Lucas när vi är på väg hem. 

Ovido - Quiz & Flashcards