Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Susanne - 3 mars 2009 16:33

Igår hände det saker här hemma minsann. Vi fick täcke, kudde och sängkläder till bebisen från Lucas mamma. Min kära Lucas blev då väldigt bebissugen och började bädda sängen. Det är tidigt, jag vet, men han ville verkligen göra det så jag fick ge med mig. Nu är sängen bäddad med Nalle Puh täcke och kudde. Det blev jättegulligt och plötsligt känns det ännu verkligare.

Nu ska vi till Ullared på fredag så då satsar vi på att handla hem det sista vi ska ha. Det blir dock inte att vi packar upp så mycket och fixar till, det ska jag göra sen när jag ska vara hemma ju. ;)


Jag måste länka till en sida som ni alla bör kolla på. Jag såg den på min klasskompis blogg och kände att jag ville skicka det budskapet vidare. Det handlar om trafiken och får en att tänka till. Jag började till och med gråta när jag kollade på den. Bara sitt ner, lyssna, titta och tänk till.

http://www.garaget.org/video/666w9fbpg5ah


Nu ska jag plugga lite. Ha det underbart och ta hand om er!



Ovido - Quiz & Flashcards