Direktlänk till inlägg 14 december 2009

En liten del av mitt nu.

Av Susanne - 14 december 2009 21:37

Hallå allihop!

 

Yes, nu har det gått ytterliggare ettt tag sedan jag skrev. Mycket har hänt så nu får ni en liten update. :)

 

Vi har flyttat klart! Det var en pärs men det gick till slut. Efter mycket städning, målning och uppackande så blev vi ganska klara. Det är fortfarande saker kvar att göra för att få det så som vi vill ha det men det får komma senare.

Bilder på lägenheten ska jag lägga upp senare, har inte hunnit ta några fotoän. :P

 

På jobbfronten är det också helt okey nu. Jag fick ett vikariatpå jobbet i Lund fram till den siste april. :) Så himla skönt att ha några månader framför sig då man vet att man har jobb. För övrigt så löser det sig nog ändå, timanställningarna har fungerat bra hittils. ;)

 

Snart jul och jag har inte handlat något ännu... Men det kommer i helgen då jag är ledig. ;)

 

Jonna växer och förändras så mycket på så kort tid! Helt otroligt... Idag blev hon 7 månader gammal. Det känns då verkligen inte som att vi redan varit föräldrar åt vår lilla sötnos så länge. Och söt är hon! Den sötaste lilla tjej jag känner. Bjuder på massor av Jonna bilder idag.

 

Ha det bra! Nu ska jag sova, imorrn ska jag jobba igen.

 

 

 

 

           

 

 

          

 

 

         

 

 

     

 

 
 
my.

my.

15 december 2009 13:28

Så fin hon är, lilla Jonna :)

http://myyma.devote.se

 
Jessica

Jessica

15 december 2009 18:28

Så söt, tyckte jag såg smååå tänder? hihihihi

http://www.busnova.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 29 april 2010 09:50

Jodå, igår tog Jonna sina tre första steg! Hon har börjat att stå helt själv och plötsligt så bara gick hon . :)  Helt otroligt. :) Så stolta vi var över henne. Hela dagen igår fick hon träna på att gå men hon ville inte riktigt släppa oss. ;) Idag...

Av Susanne - 25 april 2010 08:32

Ja nu var det ett tag sedan jag skrev något igen. Vet dock inte vad jag ska skriva om. Nu börjar det i alla fall närma sig vår och det är härligt! Vi har börjat grilla nu så fort det är fint väder. :) Finns väl ingen mat som är godare än grillat? ;...

Av Susanne - 13 mars 2010 17:36

Ja idag blir det inte mycket skrivet, känner inte riktigt för det. Men det blir bilder i alla fall. ;) Tänkte jag skulle visa lite hur vi har det och vad Lucas har gjort här i lägenheten. Ursäkta att vissa bilder är mycket suddiga, så blir det ibland...

Av Susanne - 17 februari 2010 21:42

Jadå, det går som sagt snabbt här. Jonna går nu själv runt bordet! Det är helt otroligt så fort det har gått. :) Dessutom så har hon gått ett eller två steg helt själv och utan stöd, tyvärr missade jag det men Lucas var där. Den femte tanden som nu...

Av Susanne - 8 februari 2010 22:34

Ja det har ju säkerligen hänt en del sedan sist jag skrev, jag har blivit kass på detta. Det finns lite annat som tar min tid. Jag jobbar ganska ofta och när jag inte jobbar så har jag en massa annat för mig. :) På kvällarna kan jag inte sätta mig oc...

Ovido - Quiz & Flashcards