Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Susanne - 15 mars 2009 19:55

Jag måste säga att jag har upptäckt en spännande sak! Det är på Icas tepåsar. Jag har köpt deras "grönt te citrus", eller nåt sånt, och upptäckt att på varje tepåse står det en liten text, olika nästan varje gång! Så fiffigt!


Idag börjar v 34, bara 6 veckor kvar.. Kan ni fatta? Det känns som att det inte var så längesen jag plussade. Men det är det.. Helt otroligt så fort tiden går ändå. Snart har vi den lille hos oss och det ska bli så härligt!

Jag lägger upp lite bilder på vad vi köpte för kläder på Ullared, Lucas valde det mesta. ;)


Imorrn är det skola igen. Trevligt men samtidigt jobbigt så klart. Det börjar bli lite jobbigt att vara i skolan 9-15 om dagarna. Men snart ska jag dra ner på det också.


Ha en bra kväll!


Så här blev det när Lucas hade bäddat, satt i spjälskyddet och monterat upp mobilen. :)





Jag köpte lite kläder till mig också, dock inte på Ullared utan på Lager 157. :) 

Ovido - Quiz & Flashcards