Direktlänk till inlägg 29 april 2010

Hennes första steg :)

Av Susanne - 29 april 2010 09:50

Jodå, igår tog Jonna sina tre första steg! Hon har börjat att stå helt själv och plötsligt så bara gick hon . :)  Helt otroligt. :) Så stolta vi var över henne. Hela dagen igår fick hon träna på att gå men hon ville inte riktigt släppa oss. ;)

Idag är det en ny dag så vi ska träna hela dagen idag också. :)


Snart fyller hon ett år också. Då blir det kalas för familj och lite vänner. Så snart är det dags för mig att börja baka, har lite dålig inspiration bara men det löser sig nog. :)


Nej nu så ska jag leka med loppan lite. Ha en bra dag allihopa!

Kram kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 25 april 2010 08:32

Ja nu var det ett tag sedan jag skrev något igen. Vet dock inte vad jag ska skriva om. Nu börjar det i alla fall närma sig vår och det är härligt! Vi har börjat grilla nu så fort det är fint väder. :) Finns väl ingen mat som är godare än grillat? ;...

Av Susanne - 13 mars 2010 17:36

Ja idag blir det inte mycket skrivet, känner inte riktigt för det. Men det blir bilder i alla fall. ;) Tänkte jag skulle visa lite hur vi har det och vad Lucas har gjort här i lägenheten. Ursäkta att vissa bilder är mycket suddiga, så blir det ibland...

Av Susanne - 17 februari 2010 21:42

Jadå, det går som sagt snabbt här. Jonna går nu själv runt bordet! Det är helt otroligt så fort det har gått. :) Dessutom så har hon gått ett eller två steg helt själv och utan stöd, tyvärr missade jag det men Lucas var där. Den femte tanden som nu...

Av Susanne - 8 februari 2010 22:34

Ja det har ju säkerligen hänt en del sedan sist jag skrev, jag har blivit kass på detta. Det finns lite annat som tar min tid. Jag jobbar ganska ofta och när jag inte jobbar så har jag en massa annat för mig. :) På kvällarna kan jag inte sätta mig oc...

Av Susanne - 2 januari 2010 19:54

Jepp jepp, idag sa Jonna pappa, två gånger! Lucas och jag tittade på varandra och började nästan gråta. Hon sa det verkligen, så tydligt att vi inte kunde ha hört fel. Men när man sen ber henne att säga det igen så icke... Men det kommer säkert igen!...

Ovido - Quiz & Flashcards