Direktlänk till inlägg 18 december 2009

Nu blir det julstök. :)

Av Susanne - 18 december 2009 22:59

Ja så har man jobbat hela denna veckan. Idag var det jobb på  två platser, jag började kl 8 på det ena stället och sen vidare till nästa där jag slutade 21.30 Så det har varit mycket idag, men det är det värt nästa månad när lönen kommer. :) Trevliga arbetskamrater gör att det är roligt att gå till jobbet. Jag trivs så bra på mitt arbete och vi har så kul tillsammans. Visst är det jobbigt med teckenspråk efter en hel dag men man vänjer sig. ;)


Nu i helgen blir det julstök för hela slanten. Imorrn ska vi köpa julklappar och fixa med granen. :) Sen blir det bak och matlagning inför julfirandet. Nu känns det roligt också eftersom det är så vitt och fint ute. :) Jonna gillar verkligen att titta på snön och alla ljusstakar. Ska bli spännande att se hennes reaktion på julgranen.;) Hon har en egen liten på sitt rum och den gillar hon starkt! :)


Nej, det får vara allt för idag. Sängen kallar på mig och jag tror jag ska lyssna på den faktiskt. ;) Ha en bra natt och en bättre morgondag!



  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 29 april 2010 09:50

Jodå, igår tog Jonna sina tre första steg! Hon har börjat att stå helt själv och plötsligt så bara gick hon . :)  Helt otroligt. :) Så stolta vi var över henne. Hela dagen igår fick hon träna på att gå men hon ville inte riktigt släppa oss. ;) Idag...

Av Susanne - 25 april 2010 08:32

Ja nu var det ett tag sedan jag skrev något igen. Vet dock inte vad jag ska skriva om. Nu börjar det i alla fall närma sig vår och det är härligt! Vi har börjat grilla nu så fort det är fint väder. :) Finns väl ingen mat som är godare än grillat? ;...

Av Susanne - 13 mars 2010 17:36

Ja idag blir det inte mycket skrivet, känner inte riktigt för det. Men det blir bilder i alla fall. ;) Tänkte jag skulle visa lite hur vi har det och vad Lucas har gjort här i lägenheten. Ursäkta att vissa bilder är mycket suddiga, så blir det ibland...

Av Susanne - 17 februari 2010 21:42

Jadå, det går som sagt snabbt här. Jonna går nu själv runt bordet! Det är helt otroligt så fort det har gått. :) Dessutom så har hon gått ett eller två steg helt själv och utan stöd, tyvärr missade jag det men Lucas var där. Den femte tanden som nu...

Av Susanne - 8 februari 2010 22:34

Ja det har ju säkerligen hänt en del sedan sist jag skrev, jag har blivit kass på detta. Det finns lite annat som tar min tid. Jag jobbar ganska ofta och när jag inte jobbar så har jag en massa annat för mig. :) På kvällarna kan jag inte sätta mig oc...

Ovido - Quiz & Flashcards