Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Susanne - 17 mars 2009 19:41

Idag är det tisdag minsann, snart har även denna vecka passerat. ;) Jag vet att det bara är i början av veckan men om man tänker på vad som ska ske för varje dag som går så är det snart helg igen. Och sen en ny vecka, snart också en ny månad. Denna tid som bara rinner iväg..


Skolan idag. Trött var jag men det gick väl bra ändå. Mina kära klasskompisar börjar bli duktiga på teckenspråk nu, trots att jag kanske inte är världens bästa lärare.. ;)


Efter skolan gick jag och nannade kudden en stund innan det var dags för föräldragruppen. Idag jobbar Lucas så han missade det tyvärr. Det var lika intressant som sist. Idag var där två till par så nu är vi sex par som ska ha barn i maj. Jag och Lucas är beräknade först. :P


Nu ska jag lägga mig i soffan och läsa i min bok. Orkar inte göra något mer. Har så ont i ryggen nu.. Och bebisen envisas med att puta med rumpan så det känns som att mina revben blir krossade. Skönt att det snart är över.

Ha en bra kväll!


Bjuder på lite bilder av Devil när vi var i Revinge sist det var snö.

Ovido - Quiz & Flashcards