Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Susanne - 3 maj 2009 17:28

På tisdag fyller jag år minsann. Detta året har jag knappt tänkt på att jag faktiskt har en födelsedag, har ju lite annat att tänka på. ;)  Kanske blir det så att jag får dela min dag med bebis. 365 dagar på ett år och jag lyckas säkert pricka in bebisen på samma dag som jag själv är född. Det är ju lite typiskt. Men men, så kan det gå.

Jag har blivit tillfrågad vad jag önskar mig och jag har faktiskt en liten lista. :)

Detta önskar jag mig i år:

 

Solcellslampor som ser ut som sten vill jag ha till min lilla trädgård, och strumpor är ju aldrig fel. ;)

Älskar bronzing puder!


Alltid kul att kunna fixa till naglerna. :)


Silver och guldpennor så jag kan skriva i bebisens album.




Av Lucas ska jag få en annan sak på min födelsedag, SMÖRGÅSTÅRTA! Jag älskar smörgåstårta så det ser jag fram emot att han gör till mig. ;)



 Nej nu ska vi snart ge oss ner till byn med Tobbe & Madde för att hyra film och köpa mat. Blir en lugn kväll hemma i väntan på bebis. :)

Ha det bra!

Ovido - Quiz & Flashcards