Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av Susanne - 31 augusti 2009 10:41

Ja nu har jag börjat skolan igen. Har praktik nu och det funkar superbra. Nu har även Lucas kommit igång med att jobba. Även detta ska nog fungera bra. Med hjälp från Jonnas farmor så klarar vi det, jag har ju inte så många veckor kvar tills jag är klar med utbildningen. Det ska bli så skönt!


Så idag jobbar Lucas och jag ska på praktik. Jonna ska vara med mormor och farmor här hemma. Det går säkert bra. :)

Hon växer fortfarande så det knakar. Sorterade hennes kläder igår och det är en del som inte passar längre. ;) Som tur är så har vi fått massor av kläder till henne, tack för det!

Nej nu ska jag mysa lite till med stumpan.

Ha en bra dag!


Det funkar bra med gåstolen nu...


...och bärselen. :)


Här myser Jonna och Lucas i Trollhättan. :)

Ovido - Quiz & Flashcards