Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Susanne - 5 augusti 2009 22:23

Jo jag vet, det var längesedan jag skrev något här. Det har hänt mycket roligt så jag har liksom inte riktigt haft tid..

Vi har spenderat våra dagar tillsammans med vänner här på området. Mycket trevligt. Ett par av våra vänner har nu också fått barn, en liten pojke kom i fredags, grattis till er än en gång!

Jag har äntligen lyckats skriva färdigt mina skoluppgifter så nu behöver jag inte tänka mer på det, skönt!

Jag har haft "klassfest". Det var dock inte många som kunde komma just den dagen men det var mycket trevligt ändå. :)


Jonna mår bra. Hon växer så det knakar. Sist vi vägde henne stod vågen på 5 665g. Hon är en glad liten prick som pratar med oss hela dagarna. Sover gör hon inte så mycket... ;)

Nu på söndag ska hon döpas. Det ska bli så roligt men samtidigt känner jag mig lite pressad. Antagligen för att det är så mycket som ska ordnas.

Idag klippte jag mig! MYCKET! Det var riktigt skönt med en förändring faktiskt.


Nej nu måste jag snart nanna. Men det kommer bli mer bloggande från och med nu. Har ju så mycket bilder på Jonna som jag vill visa upp!

Ha det bra!


Nyfiken i en strut.


Lite suddig bild på Jonna som försöker krypa. ;)


Lucas och jag innan klassfesten. Då hade jag fortfarande långt hår..


Nu är det lite kortare. ;)

Ovido - Quiz & Flashcards