Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Susanne - 24 augusti 2009 10:59

Ja nu var det längesedan jag skrev igen. Och som vanligt har det hänt en del som jag inte berättat om.

Vi har varit på "minisemester" i Trollhättan och Ulricehamn. I Trollhättan hälsade vi på Emelie och Jesper. Det var supertrevligt! Vi gjorde verkligen inte mycket. Kollade på film, spelade spel och var ute på promenad. Tack för den helgen! :)
Efter helgen åkte vi till Alexandra och Jimmy i Ulricehamn. Där gjorde vi nog ännu mindre. :P Vi bara tog det lugnt, kollade på film och mös med Jonna framför brasan. Vi fick låna Alexandras systers hoppgunga så att Jonna fick prova det, hon älskade den! Så tack för lånet! Så nu har vi själv införskaffat en sån här hemma. Den ska Lucas borra upp idag.

Själv börjar jag min praktik idag. Det blir 8 veckor praktik nu och sen har jag bara 4 veckor till i skolan. Sen är jag klar med utbildningen och börjar jobba lite igen. :) Det ska faktiskt bli skönt att komma igång men samtidigt så hade jag ju gärna varit hemma med Jonna. ;)


Nej nu ska jag mysa med lillan innan jag ska göra mig klar för dagen. Ha det bra!

Kram


Myser med Alexandra.



Hoppar i hoppgunga.:)


Sover med Hans. :)

Ovido - Quiz & Flashcards