Direktlänk till inlägg 21 juni 2009

Längesedan sist.

Av Susanne - 21 juni 2009 21:50

Nu var det ett tag sedan jag skrev känner jag.

Det händer inte så mycket spännande i mitt liv just nu kanske. Det enda jag ägnar mig åt är Jonna. Varje dag med henne så lär jag mig något nytt. Hon jollrar massor och älskar att busa. Hennes små leende och skratt är underbar underhållning!

Det är roligare är titta på henne än på tvn men nu har ju Unga mödrar börjat igen. Det är ett ganska trevligt program. En av tjejerna förklarade att hon absolut inte skulle bli gravid igen och gå igenom ytterliggare en förlossning. Själv känner jag att det är inget problem för mig. När jag tänker på min förlossning så känner jag mig väldigt nöjd med allt. Det kommer lätt att bli fler småttingar här. ;) Dock inte än. Och på tal om det så måste jag ju bara nämna samtalet med Lucas häromdagen. Vi pratade om hurvida man kan bli gravid eller inte om man ammar. Min kära sambo trodde då att jag menade att man kunde bli gravid av att amma. " Man kan ju inte bli gravid när man ammar, man måste ha sex också!" Haha, jaaa Lucas det trodde jag du visste. :P


Vi var på BVC i ondags igen förresten. Lilla tjejen vägde då 4 505g. Så hon ökar minsann i vikt och blir större hela tiden. Nu har vi börjar med de där D-dropparna också, det blir svårt att inte glömma dem med mitt minne. ;)


Imorrn ska vi till mamma och fira henne på hennes födelsedag. Och till helgen ska vi fira Mira, tror jag i alla fall, har ännu inte fått någon inbjudan men det kommer väl. ;)


Nej nu så blir det snart sängen, känner hur ögonlocken börjar bli tunga.

Ha det gött!


 
 
Linda

Linda

22 juni 2009 08:54

underbara söta lilla Jonna, hon är ju så fin. Haha e det inte du som är den blonda i er familj =) Hoppas allt är bra med er kram kram

http://www.eliasbuse.blogg.se

 
Lotta

Lotta

24 juni 2009 18:15

HAHAHAHA snygg kommentar från lucas :)

http://lottaaj.blogg.se

 
Emelie

Emelie

25 juni 2009 20:23

Gumman, nu måste vi ta tag i oss.. jag saknar diiig!!

http://tenshii.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 29 april 2010 09:50

Jodå, igår tog Jonna sina tre första steg! Hon har börjat att stå helt själv och plötsligt så bara gick hon . :)  Helt otroligt. :) Så stolta vi var över henne. Hela dagen igår fick hon träna på att gå men hon ville inte riktigt släppa oss. ;) Idag...

Av Susanne - 25 april 2010 08:32

Ja nu var det ett tag sedan jag skrev något igen. Vet dock inte vad jag ska skriva om. Nu börjar det i alla fall närma sig vår och det är härligt! Vi har börjat grilla nu så fort det är fint väder. :) Finns väl ingen mat som är godare än grillat? ;...

Av Susanne - 13 mars 2010 17:36

Ja idag blir det inte mycket skrivet, känner inte riktigt för det. Men det blir bilder i alla fall. ;) Tänkte jag skulle visa lite hur vi har det och vad Lucas har gjort här i lägenheten. Ursäkta att vissa bilder är mycket suddiga, så blir det ibland...

Av Susanne - 17 februari 2010 21:42

Jadå, det går som sagt snabbt här. Jonna går nu själv runt bordet! Det är helt otroligt så fort det har gått. :) Dessutom så har hon gått ett eller två steg helt själv och utan stöd, tyvärr missade jag det men Lucas var där. Den femte tanden som nu...

Av Susanne - 8 februari 2010 22:34

Ja det har ju säkerligen hänt en del sedan sist jag skrev, jag har blivit kass på detta. Det finns lite annat som tar min tid. Jag jobbar ganska ofta och när jag inte jobbar så har jag en massa annat för mig. :) På kvällarna kan jag inte sätta mig oc...

Ovido - Quiz & Flashcards