Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Susanne - 2 juni 2009 20:25

Så härligt väder vi har haft nu! Lucas har satt upp poolen i vår lilla trädgård så nu är det fritt fram att bada. :)

Tyvärr har jag intr kunnar njuta fullt ut av solen och värmen. Jag blev lite dålig i helgen med huvudvärk och feber, förmodligen eftersom jag var så trött. Jonna fick vara en stund med farmor så jag kunde ta en panodil och sova en stund. Hon är mycket vaken på nätterna men nu håller vi på att försöka få lite bättre rutiner på natten.

Lilltösen sov från kl 3.30 till 9.15 en natt, jag blev grymt chockad när hon vaknade så sent! :P


Idag har jag varit i skolan och visat upp pluttan för halva klassen. Den andra halvan får vänta till skolavslutningen, jag hinner inte riktigt åka dit igen denna vecka.

Imorrn ska vi till BVC, spännande att se hur mycket Jonna väger då. :)


Nu ska jag läsa lite i mina skolböcker och sen ska jag lägga mig i soffan.

Ha det underbart!


Ovido - Quiz & Flashcards