Direktlänk till inlägg 14 juni 2009

Födelsedagsfirande

Av Susanne - 14 juni 2009 23:20

Idag har varit en kanondag.

Lucas och jag har varit hemma och myst med lillan under förmiddagen. Har fåt gjort lite sånt tråkigt som att tvätta och städa undan också. Sånt som man måste göra ibland. ;)

Under eftermiddagen träffade vi Tobbe och Madde. Vi tog en liten promenad ner till byn för att införskaffa tårta till kvällen.

Vid 17 tiden gick vi till Kerstin för att äta middag. Mycket gott! Lucas och jag hade bestämt att vi skulle spela bingolotto och äta tårta senare och då skulle även Tobbe o Madde vara med. Detta visste inte Kerstin om, det var en liten födelsedags-överraskning. Kvällen blev jättetrevlig men vi vann inte något, tyvärr.


 Det blev b.la daimtårta idag.



Jonna blev en månad idag, tiden går så fort! Hon har varit på bra humör och glatt varit med oss hela tiden. I onsdags vägde vi henne och då stod vågen på 4 225g. Hon var också 55,5 cm lång. Det går fort uppåt!

På onsdag är det dags att gå till BVC igen, då ska det börjas med D droppar också.


 Nu är vi hemma igen och ska försöka få Jonna att somna för natten snart.

Imorrn är en ny dag!

Ha det bra!


 
 
Lisa med saga och fabian

Lisa med saga och fabian

14 juni 2009 23:33

Usch ja tiden går så fort här e lillakillen snart tre månader:) Jaa dom små liven växer extremt fort sist på bvc vägde fabian 4500 och var 63 lång:)

http://www.sagasmamma07.blogg.se

 
Jessica

Jessica

15 juni 2009 11:49

Grattis på 1 månadsdagen :D

http://www.busnova.blogspot.com

 
Liz

Liz

15 juni 2009 15:58

Så glad att allt går bra för er! =D

http://sweetsquirrel.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 29 april 2010 09:50

Jodå, igår tog Jonna sina tre första steg! Hon har börjat att stå helt själv och plötsligt så bara gick hon . :)  Helt otroligt. :) Så stolta vi var över henne. Hela dagen igår fick hon träna på att gå men hon ville inte riktigt släppa oss. ;) Idag...

Av Susanne - 25 april 2010 08:32

Ja nu var det ett tag sedan jag skrev något igen. Vet dock inte vad jag ska skriva om. Nu börjar det i alla fall närma sig vår och det är härligt! Vi har börjat grilla nu så fort det är fint väder. :) Finns väl ingen mat som är godare än grillat? ;...

Av Susanne - 13 mars 2010 17:36

Ja idag blir det inte mycket skrivet, känner inte riktigt för det. Men det blir bilder i alla fall. ;) Tänkte jag skulle visa lite hur vi har det och vad Lucas har gjort här i lägenheten. Ursäkta att vissa bilder är mycket suddiga, så blir det ibland...

Av Susanne - 17 februari 2010 21:42

Jadå, det går som sagt snabbt här. Jonna går nu själv runt bordet! Det är helt otroligt så fort det har gått. :) Dessutom så har hon gått ett eller två steg helt själv och utan stöd, tyvärr missade jag det men Lucas var där. Den femte tanden som nu...

Av Susanne - 8 februari 2010 22:34

Ja det har ju säkerligen hänt en del sedan sist jag skrev, jag har blivit kass på detta. Det finns lite annat som tar min tid. Jag jobbar ganska ofta och när jag inte jobbar så har jag en massa annat för mig. :) På kvällarna kan jag inte sätta mig oc...

Ovido - Quiz & Flashcards