Alla inlägg den 22 september 2009

Av Susanne - 22 september 2009 18:10

Jepp nu ska vi få börja på babysim! Glad Är så himla glad för det är något vi verkligen vill. Så på söndag kl 8 börjar vi, det ska bli spännande att se vad Jonna tycker om det. Hoppas verkligen att hon ser fram emot det lika mycket som vi gör. ;) Hon gillar i alla fall att plaska i vattnet med oss när vi badar tillsammans. Och visst är det härligt att bada tillsammans med sin bebis? Jag älskar det i alla fall. :)

  



Någon som kollar på Svenska Hollywoodfruar förresten? Gud alltså, de är ju så dumma så man blir ledsen för deras skull. Speciellt Anka är ju lite som hon är.. Kollar faktiskt på det mest för att roa mig åt deras idioti, inte för att det är nåt bra program..

Ett program som däremot är bra  är Greys Anatomi och det börjar igen den 30:e september! Ååå, äntligen! Det är ett av mina favoritprogram så på onsdagskvällarna kommer jag sitta klistrad framför tvn. :P


Nej nu tror jag minsann att det blir lite mat för vår del. Ha det bra! Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards