Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Susanne - 15 oktober 2009 20:00

Ja idag har jag vaccinerat mig mot den här svininfluensan. Egentligen hade jag inte tänkt göra det men sen ändrade jag mig. Jag tänkte på Jonna, eftersom jag jobbar inom vården och träffar många med dåligt immunförsvar som lätt kan bli sjuka så är ju risken stor att jag skulle drabbas. Det sista jag vill är att dra hem nåt sånt till Jonna. Det är för hennes skull jag har gjort det och egentligen skulle jag vilja att alla i hennes närhet också gjorde det. Min mamma har tagit den men ingen mer som jag känner. Lucas ville inte men han kanske ändrar sig. ;)r


Jonna har också blivit vaccinerad idag, det var fem månaders vaccination. Fem månader är hon idag. Det är ju sjukt vad tiden går fort... Snart är det jul också, dags att fixa inför det nu. ;)

Nej nu ska jag äta lite kärleksmums och mysa med familjen. Imorrn har jag sista dagen på prakiken och det ska bli så skönt. :)


Ha det bra! Kram

  

Ovido - Quiz & Flashcards